Usługi SEO – kto wypromuje stronę w sieci?

Aby skorzystać z pomocy fachowców z agencji SEO, skieruj się na https://seo4.net.

Firmy lub właściciele stron internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie działań samodzielnie. Nie dysponując wiedzą w obszarze SEO i nie śledząc na bieżąco komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać poprawnie i – najważniejsze – efektywnie. Drugi sposób to stworzenie etatu dla specjalisty SEO, lecz nie każda firma może sobie na to pozwolić ze względu na koszty. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet skierowany na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem kooperacji z agencją SEO jest to, że obok speców od SEO w zatrudnione są tam również osoby od kampanii Google Ads, programowania, grafiki czy kreatywnego pisania, które służą merytorycznym wsparciem w tych obszarach.

Firma SEO – transparentność jej prac jest istotna

Polskich agencji SEO jest mnóstwo. Na co zwrócić uwagę w toku doboru firmy, która wywinduje w górę naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Zalecamy postawić na firmę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, ale także tych reklamowych czy kreatywnych, co roku rośnie, co nie zawsze zapewnia wysoką jakość usług. Współpracując z firmą, która istnieje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć pewność, że ma ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się interesującym portfolio swoich uprzednich prac. Agencje SEO na ogół na swoich stronach dodają zakładkę „Case study”. Zanim sygnuje się umowę trzeba przeanalizować opisy takich przypadków, aby sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to z jakimi branżami pracowała i jakie problemy udało jej się rozwikłać. Solidna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o planach zadań na najbliższe miesiące, jak również dostarcza sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Kolejny ważki aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie strategii działań do profilu działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy odpowiada w parę minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dokładniejsze informacje o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej pełnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszukać samodzielnie w internecie, jak przykładowo informacja o realizowanych przedtem działaniach SEO oraz o ważnych dla klienta produktach bądź usługach, które stara się wypromować.

Jaki system rozliczeń z agencją SEO jest najkorzystniejszy?

Z nieufnością powinno się potraktować firmy SEO, które proponują współpracę z opłatą za uzyskany wynik. W takim systemie zleceniodawca rozlicza się z agencją SEO wówczas, gdy frazy kluczowe zdobędą określone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top5 bądź pierwszej strony wyników). To nadal dość popularny rodzaj rozliczeń, lecz wiąże się ze znacznym niebezpieczeństwem – można bowiem uzyskać natychmiastowy efekt przy pomocy naruszania standardów ustalonych przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych zleceniodawcy, w związku z tym sumienna firma SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych pozycji. Co do ceny za współpracę z agencją SEO, to z rzadka bywa ona stała – zwykle w pierwszych tygodniach po zawarciu kontraktu konieczne są większe nakłady finansowe, by wykonać wnikliwy audyt SEO, a później wykonywać wszelkie wyliczone w nim sugestie. W późniejszym okresie współpracy, gdy strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają znacznie mniejsze.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]