Mimo, że województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu dużo, […]
Strony internetowe
Zaatakowano Twoją stronę na WordPressie? Zleć usuwanie malware
WordPress stał się w minionych latach tak modnym CMS-em, iż liczbę witryn i sklepów działających z jego zastosowaniem szacuje się w tym momencie na setki milionów. Częstotliwość stosowania tego systemu […]
Zalety optymalizacji stron
Zapłaciłeś fortunę za nową stronę www, jednak ta nie przyciąga kolejnych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza […]
Zabytki i inne atrakcje Małopolski – zaplanuj swoją wizytę na południu Polski
Chociaż Małopolska to jedno z najmniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, więc często z […]
Blogi i o zdrowiu i urodzie – wykorzystaj je do poszerzenia swojej wiedzy
W sieci można niezwykle prosto uzyskać informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie zwłaszcza szukanie porad w wyszukiwarce Google odnośnie kwestii zdrowotnych, nierzadko wręcz poprzedzając decyzję o wizycie u specjalisty […]
Linkowanie z użyciem PBN – publikacje z canonicalem i wizytówki NAP
By klient spostrzegł twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony […]
Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa
Ogólna dostępność internetu oraz prostota korzystania z niego w celu wyszukania potrzebnych produktów i usług doprowadziła do tego, iż każda firma pragnie obecnie wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo […]
Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?
Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na […]
UX writing – czym jest, jakie są jego główne cele i gdzie znajduje zastosowanie? Przykłady microcopy
Wszyscy wiemy, czym jest copywriting, ale UX writing to wciąż dość nowe pojęcie, nieczęsto używane w Polsce. Podobnie jest z microcopy, mimo że stykamy się z nim na co dzień, […]
Meta description – czym jest opis meta i jak go napisać, by był skuteczny?
Jak w swoim poradniku pisze Google – meta description nie jest widoczny podczas wizyty na stronie, łatwo więc można o nim zapomnieć, ale mimo to nie powinniśmy go zaniedbywać. Jest […]